.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
المپیاد دانشجویی بزرگترین رویداد فرهنگی ورزشی

سرپرست عالی دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاههای سراسر کشور گفت: المپیاد دانشجویی بزرگترین رویداد فرهنگی ورزشی در کشور است و باید یک خاطره خوشی را برای شرکت کنندگان به ارمغان بیاوریم.

دکتر "عسکر جانعلی زاده" در جمع مسئولان ارشد و مدیران کمیته های هماهنگی دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاههای سراسر کشور در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل تصریح کرد: برگزاری المپیاد ورزشی فرصت مناسبی برای تبادل فرهنگ بین استانها ی مختلف است.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با بیان اینکه اهمیت توجه به فعالیت های فرهنگی در المپیاد ورزشی در اولویت قرار دارد و اظهار داشت: همه اعضای کمیته برای برگزاری برنامه های فرهنگی تلاش کنند.

وی از تلاشهای شبانه روزی دست اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات المپیاد ورزشی قدردانی کرد و بیان داشت: کار ساخت و تجهیز و نوسازی سالن های ورزشی در مدت زمان کوتاهی با تلاش مضاعف به خوبی به انجام رسیده و تجهیزات لازم نیز خریداری و نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه همه امکانات برای برگزاری المپیاد ورزشی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل مهیا است ؛خاطرنشان ساخت: خوابگاهها برای اسکان داوران و دانشجویان، سلف سرويس ها و امورات مربوط به تغذیه، وسایل خنک کننده برای جلوگیری از مشکلات اقامتی، امکانات روابط عمومی و رسانه و غیره در دانشگاه مهیا است.

وی همچنین در این جلسه با اشاره به اینکه همه توان خود را برای رفاه ورزشکاران در چند روز اقامت در مازندران بکار خواهیم گرفت؛ تصریح کرد: بازدید از اماکن تفریحی و گردشگری، مسابقات فرهنگی هنری،شعر و کتابخوانی، پخش فیلم ، برگزاری جشن به مناسبت میلاد امام زمان (عج) و غیره از جمله برنامه هایی است که در طول مسابقات برگزار خواهدشد.

"جانعلی زاده" اعلام کرد: در روز دوشنبه کلیه ورزشکاران در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اسکان می یابند.

در ادامه این جلسه همچنین نماینده وزارت علوم ضمن بیان این مطلب که حضور رییس دانشگاه و تلاش برای برگزاری این دوره از مسابقات قابل تقدیر است، به همراه رییس دانشگاه و اعضای کمیته المپیاد از اماکن اسکان ورزشکاران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی، دهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر سراسر کشور چهارم لغایت یازدهم مردادماه جاری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور بیش از 160 ورزشکار در رشته بدمینتون برگزار می شود.




استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.235 seconds.